بهترین موم اپیلاسیون برای مصارف شخصی

موم اپیلاسیون خشابی

امروزه اپیلاسیون یکی از روش های موثر و کاربردی، برای حذف مو های زائد است، که هیچ گونه عارضه خاصی ندارد. یکی از نقاط قوت موم های اپیلاسیون، داشتن مدل ها و انواع مختلف است، زیرا پوست انسان ها، انواع گوناگونی دارد، مانند: پوست های حساس، خشک، چرب و مختلط. به همین دلیل، هر کدام از موم ها، مناسب یک نوع از پوست می باشد که این موضوع، باعث شده که اپیلاسیون، یکی از کاربردی ترین روش ها، برای حذف موهای زائد پوست شود.

 

موم های اپیلاسیون مدل های مختلفی دارند، که یکی از معروفترین آنها، موم اپیلاسیون خشابی است که پرفروش ترین و ارزانترین موم از دسته موم های اپیلاسیون به حساب می آید.

موم اپیلاسیون خشابی به دلیل اینکه، قابل حمل می باشد و فضای کمتری میگیرد، بسیار کاربردی است. این موم بخاطر داشتن یک غلطک در قسمت بالایی آن، می تواند موم را به طور کامل و روان بر روی سطح پوست پخش کند، که این یک ویژگی مثبت برای موم خشابی به حساب می آید.

استفاده از موم خشابی

نحوه استفاده از موم خشابی بسیار راحت است، کافیست موم را با دمای 38 ∼ 36 درجه گرم کنید ( با کمک دستگاه موم داغ کن خشابی ) سپس موم را در جهت موافق رشد مو، روی پوست قراردهید، سپس پد مخصوص اپیلاسیون را بر روی موم قرار داده و پد را در جهت خلاف رشد مو ها، به سرعت جدا کنید.

موم های پر فروش و پر طرفدار بیوتی ایمیج عبارتند از:

موم اپیلاسیون خشابی زیتون

موم خشابی بیوتی ایمیج

از مهم ترین ویژگی های موم خشابی، عدم نیاز به یک محفظه جداگانه، جهت گرم کردن و استفاده است. به این صورت که، ابتدا موم را در درون دستگاه موم گرم کن قرار داده و سپس استفاده کنید. شما با استفاده از موم خشابی، علاوه بر حذف موهای زائد خود، در زمانتان هم صرفه جویی خواهید کرد. امروزه خرید موم اپیلاسیون ، بسیار راحت تر از قبل شده است.

خرید اینترنتی موم خشابی

با خرید اینترنتی موم خشابی از فروشگاه اینترنتی خانوم لند ، علاوه بر اطمینان از اصل بودن کالا، از ویژگی تحویل اکسپرس هم برخوردار خواهید شد. از فواید استفاده از موم اپیلاسیون خشابی، احیای سلول های مرده پوست است که باعث کدر و تیره شدن سطح پوست شده اند. شما با استفاده مداوم از موم خشابی، خواهید دید که موهای زائد پوست، خود به خود کم پست و ضعیف شده اند، و همینطور با استفاده از موم اپیلاسیون، منافذ زبری که به دلیل استفاده از تیغ بر روی سطح پوست ایجاد شده را به راحتی از بین ببرید.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *